NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

1.Aká je vaša prevádzková doba?

Otváracia doba

Od pondelka do piatka 08:00-16:30 

Na sociálnej sieti Facebook nonstop!

 

2.Ako si objednať tovar?

Tovar je možné objednať priamo na našej stránke. Stačí ak tovar vložíte do košíka a v ďalších krokoch si zvolíte formu dopravy a platby. Nasledovne vyplníte svoje kontaktné údaje, emailovú adresu, telefónne číslo a dokončíte objednávku. V prípade potreby je možné objednávku zaslať emailom alebo ju vybaviť formou telefonátu na telefónne číslo +421 51/222 01 02

 

3.Aká je dodacia lehota?

Dodacia lehota je 24 hodín od expedície tovaru (nie od prijatia objednávky). (Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.) 

O doručovaní budete oboznámený sms správou. 

Balíky odoslané Slovenskou poštou sú do 2-3 dní uložené na pobočke Slovenskej pošty a o tomto úkone budete taktiež oboznámený SMS správou. Dôležité upozornenie - V POŠTOVEJ SCHRÁNKE NEBUDE INFORMAČNÝ ŽLTÝ LÍSTOK!!!

Taktiež môžete využiť službu BalíkoBox. V tomto prípade bude balík umiestnený tri dni v BalíkoBoxe (bude Vám doručená SMS správa o umiestnení). Ak si tento balík nevyzdvihnete bude Vám odoslaná SMS správa o uložení na Vašej pošte.

 

4.Dá sa objednávka zrušiť? A do kedy?

 Doba zrušenia objednávky je 24 hodín. 

POZOR! : Kedže odosielame tovar do 24 hodín, je možné, že doba na zrušenie objednávky sa skráti!

 

5. Ako si môžem upraviť alebo zmeniť údaje objednaného tovaru?

Pre zmenu alebo úpravu objednávky nás môžete kontaktovať telefonicky (+421 51/222 01 02) alebo e-mailom (info@laktovky.sk). Prosíme zákazníkov, aby nás kontaktovali čo najskôr, ešte pred odoslaním tovaru. 

 

6.Ako si overím odoslanie a dodanie tovaru?

Ak pri objednávke vyplníte svoju emailovú adresu, následne po dokončení objednávky Vám bude doručený e-mail o odoslaní zásielky. O doručení či uložení Vás bude kontaktovať formou SMS priamo kuriérska služba alebo Slovenská pošta.